Cum achit?

Metode de plata



1. In ce moneda achit rezervarile efectuate?

Rezervarile efectuate in lei se pot achita doar in lei.
Rezervarile efectuate in euro se pot achita in euro sau in lei la cursul BNR+2% din data platii.
Rezervarile efectuate in alte valute se pot achita in lei la cursul BNR+2% din data platii sau in euro la cursul BNR+4% din data platii..


2. Cum achit rezervarile efectuate?

La distanta poti achita:
a) Prin card bancar (plata online, inclusiv in rate) direct pe site sau cu ajutorul unui link generat personalizat la solicitarea ta.
b) Prin transfer bancar sau depunere catre
Beneficiar: S.C. Formare Profesionala Turism S.R.L., la alegere intr-unul din conturile de mai jos.
RO39 BTRL EUR CRT 02 6321 9001 - euro, Banca Transilvania (cod SWIFT BTRLRO22AGA)

RO43 INGB 0000 9999 0345 8090 - euro, ING Bank (cod SWIFT INGBROBU)
RO93 BACX 0000 0014 9186 0001 - euro, Unicredit Bank (cod SWIFT BACXROBU)
RO67 INGB 0000 9999 0300 6899 - lei, ING Bank (cod SWIFT INGBROBU)
RO89 BTRL RON CRT 02 6321 9001 - lei, Banca Transilvania (cod SWIFT BTRLRO22AGA)
RO79 BRDE 030 SV 984 7753 0300 - lei, BRD (cod SWIFT BRDEROBU)
RO23 BACX 0000 0014 9186 0000 - lei, Unicredit Bank (cod SWIFT BACXROBU)
RO40 UGBI 0000 8320 000 82 RON - lei, Garanti Bank (cod SWIFT UGBIROBU)
RO70 TREZ 0465 069 XXX 011 614 - lei, Trezorerie (doar clienti institutii publice)

In agentie poti achita:
a) In numerar, in limita echivalentului a 10.000 lei pentru persoane fizice si 5.000 lei pentru persoane juridice.
b) Prin card bancar (inclusiv in rate fara dobanda prin Garanti Bonus Card sau Star BT Card).
c) Prin tichete de vacanta sau tichete cadou emise de Cheque Dejeuner, Edenred sau Sodexo, pentru anumite rezervari.

3. Unde confirm plata facturii daca am achitat prin banca?

Printr-un e-mail cu dovada platii la adresa din pagina de contact.

Conditiile de plata se vor regasi punctual in contractul cu turistul precum si in documentele fiscale aferente rezervarilor efectuate.
Tarifele si taxele pot fluctua pana la plata rezervarii datorita modificarii cursului de schimb.

Cum caut o oferta?

Ofertele pe citybreakieftin.ro

Ofertele https://citybreakieftin.ro sunt disponibile online, se poate folosi motorul de cautare sau recomandarile dupa site.

In functie de ce city break si perioada pe care o doriti, apasati butonul Cauta oferte. Totodata puteti opta sa vi se afiseze doar ofertele cu zbor direct. Vor aparea anumite oferte, iar ulterior le puteti aplica diferite filtre precum:Nume hotel, interval de pret, numar de stele, Numar de stele Trip Advisor, categorii, masa, locatie, oras.

Filtrele nu sunt obligatorii.

De retinut!

Preturile sunt afisate pentru o camera si contin cazare+zbor.

Daca nu ati gasit o oferta potrivita pentru dumneavoastra sau nu aveti timpul necesar sa cautati in site, puteti sa trimiteti un e-mail pentru a solicita o oferta sau sa ne sunati, iar unul din agentii nostrii va reveni cu o oferta conform criteriilor dumneavoastra.

Cum fac o rezervare?

Cum fac o rezervare?

Citybreakieftin.ro reprezinta un portal de rezervari.

Toate comenzile sunt plasate online de catre turisti, in baza ofertelor gasite pe site.

Iata ce trebuie sa faci pentru a rezerva un city break pe site:

1) Alegi o locatie si un hotel prin intermediul motorului de cautare sau prin recomandarile prezentate pe site.

2)Verifici tariful si disponibilitatea cu ajutorul butonului "Verifica tariful si disponibilitatea"

3)Rezervi

4)Selectezi zborul

5)Completezi datele solicitate

6)Alegi modalitatea de plata

7)Dupa finalizarea comenzii, primesti pe e-mail toate informatiile disponibile( confirmarea rezervarii tale, confirmarea platii, statusul rezervarii)

Cand se emit documentele de calatorie?

Biletul de avion si voucherul de cazare

Documentele de calatorie se transmit cu aproximativ 5 zile inainte de plecare, cu urmatoarele 2 exceptii:

1.Checkin-ul online efectuat de noi pe zborurile companiilor aeriene Wizz Air si Ryan Air, care se poate face doar cu maxim 48 ore inainte de ora zborului.

2.Voucherele/biletele pentru serviciile achitate integral de turist in situatia in care ele sunt disponibile si le solicita expres inainte de termenul standard.

Acestea se emit prin posta electronica sau pot fi ridicate de catre client de la sediul nostru situat in Judetul Arges, Municipiul Pitesti, Str. Dealurilor, Nr.2.

 

*Atat biletul de avion cat si voucherul de cazare se emit dupa achitarea integrala a acestora.